Lidl deschide un restaurant pop-up în Portul Tomis

Lidl va deschide la Constanța, în portul Tomis, restaurantul pop-up ”La Iordache”, care va funcționa doar în perioada 27 – 31 iulie, în perioada campaniei Săptămâna Românească, și va avea rolul de a promova Cămara Noastră, marca proprie a retailerului de produse tradiționale românești.
Accesul în restaurantul ”La Iordache” se face pe bază de înscriere pe site-ul surprize.lidl.ro/camaranoastra, unde clienții Lidl își pot rezerva un loc gratuit în restaurantul de tip pop-up și pot veni însoțiți de alte 2, 3 sau 4 persoane apropiate.
Săptămâna Românească promovează tradițiile culinare cu specialități precum babicul (4.49 lei), preparat ca în Buzău, din carne de oaie și vită, condimentată cu boia naturală din ardei roșii iuți, muștarul cu boabe negre (2.99 lei), rulada coaptă de Ceptura (3.29 lei/100g), din piept și pulpă de pui, rumenite la cuptor, brânza Horezu din lapte de oaie (4.99 lei/100g), maturată cel puțin cinci luni, brânza de burduf din lapte de oaie (12.99 lei/400g), făcută după o rețetă din Mărginimea Sibiului.
Săptămâna Românească propune clienților Lidl și o campanie cu premii. Aceștia trebuie să cumpre de minimum 50 de lei și cel puțin un produs Cămara Noastră și să înscrie codul unic de pe bonul fiscal pe surprize.lidl.ro. Pot câștiga astfel o excursie la Vișeul de Sus, în Maramureș, oferită prin Lidl Tour.
Lidl are o rețea de 195 de magazine de discount în România. Compania a înnregistrat, în 2015, o cifră de afaceri de peste un milird de euro.
No related posts.