Nou retailer turc de haine bărbăteşti, în România

Brandul turcesc de modă pentru bărbați Altinyildiz Classics (AC&CO) marchează intrarea pe piața europeană prin inaugurarea a două magazine AC&CO în București: primul în mall-ul Sun Plaza şi al doilea în mall-ul Park Lake.
În următorii 3 ani, pe plan local, compania vizează formarea unei rețele compuse din 15 magazine proprii, situate în marile orașe ale țării.
Magazinul AC&CO, deschis recent în centrul comercial Sun Plaza din București, reprezintă primul pas al grupului BR Mağazacılık, una dintre companiile cu cele mai rapide creșteri din sectorul de retail din Turcia, în strategia de creștere pe piețele internaționale.
Printre planurile companiei se numără și formarea unei rețele de 15 magazine proprii în România în următorii 3 ani. Cel de-al doilea magazin AC&CO a fost inaugurat la finalul lunii decembrie în centrul comercial Park Lake și ocupă o suprafață de 209 mp.
„Am ales România ca prima noastră destinație pe plan extern atât datorită proximității geografice, cât și datorită asemănărilor culturale, a rețelei extinse de centre comerciale, precum și a avantajului competitiv pe segmentul magazinelor dedicate exclusiv bărbaților”, a declarat Osman Çavuşoğlu, Director Operațiuni și Vânzări.
Potrivit acestuia, magazinele AC&CO se adresează bărbaților cu vâste cuprinse între 25-50 ani, cu venituri medii și mari.
Astfel, bucureștenii vor putea găsi în magazinele AC&CO numeroase variante de costume, smoking-uri, articole vestimentare casual precum jachete, cămăși, pantaloni, jeans și articole tricotate, dar și încălțăminte, accesorii și parfumuri.
15 magazine în România până la finalul anului 2021
Reprezentanții AC&CO estimează că în următorii 3 ani vor putea forma o rețea de 15 magazine proprii în marile orașe din țară, axându-se în mod special pe București, Timișoara, Cluj, Iași, Constanța, Craiova și Brașov.
După extinderea în România, compania și-a îndreptat atenția și către Iran, unde a semnat deja un contract pentru 40 magazine. De asemenea, potrivit reprezențanților companiei, următoarele țări vizate sunt Azerbaidjan și Kazahstan.
„Ne dorim, de asemenea, să stabilim o prezență puternică și în Rusia, Europa Centrală și de Est, Africa de Nord și Orientul Mijlociu în perioada următoare, pentru a întări notorietatea brandului. Astfel, pe plan extern, anticipăm o rețea de 50 magazine proprii și 100 de puncte de vânzare, estimând o cifră de afaceri de 40 milioane de euro în urma acestor investiții”, a menționat Osman Çavuşoğlu.
Despre Altınyıldız Classics
Altinyildiz a fost înființat în 2009 și oferă servicii prin peste 170 de magazine în 55 de provincii din Turcia (în 2017).
Firma face parte din grupul BR Mağazacılık, una dintre companiile turcești care a cunoscut o creștere rapidă în sectorul de retail, înființată în 2011 și care, în doar 6 ani, a ajuns la 300 de locații pe plan local.
No related posts.