KiK, renumitul retailer de îmbrăcăminte la preț redus din Germania, a inaugurat cel de-al 15-lea magazin al rețelei din România, în centrul comercial Liberty Center, ajungând astfel la două unități în București, în mai puțin de două luni.

Cu o suprafață de aproximativ 550 mp, KiK Liberty Center este situat la parterul centrului comercial, aproape de magazine precum Colin’s, Steilmann sau Lee Cooper.

Amintim aici că primul magazin Kik din București a fost deschis în centrul comercial Bucur Retail Park, situat pe bulevardul Timișoara, nr. 56, în urmă cu două luni.

„Bucureștenii ne-au primit foarte bine și suntem încântați că, înainte de Paște, le putem oferi prietenilor KiK un nou magazin”, a declarat Raluca Hartmann, directorul general al KiK România.

În oferta magazinului sunt incluse numeroase categorii de produse: îmbrăcăminte pentru adulți și copii, încălțăminte, accesorii și produse suplimentare, cosmetice, jucării, decorațiuni și diverse produse din categoria home&deco.

Pentru 2019, retailerul și-a propus să continue expansiunea pe piața românească, având ca obiectiv să adauge în portofoliu peste 30 de noi magazine în întreaga țară.

Orașele în care discounterul a ajuns deja anul trecut sunt: Oradea (2 unităţi), Piatra Neamț, Botoșani, Sighetu Marmației, Brăila (2 unităţi), Mioveni, Vaslui, Bistrița, Craiova, Râmnicu Vâlcea, București (Bucur Retail Park).

 Despre KiK

KiK este unul dintre cei mai mari discounteri de modă din Germania, ce deține o rețea vastă de magazine la nivel european. Oferta de produse a brandului este reprezentată în proporție de 70% de segmentul de textile, fiind completată de alte articole pentru casă precum cadouri, accesorii, decorațiuni, jucării și articole de papetărie.

În prezent, KiK operează aproape 3.500 de magazine în Europa, dintre care 2.600 sunt în Germania. Brandul este prezent și în Austria, Cehia, Polonia, Ungaria, Croația, Olanda, Slovenia, Slovacia, Italia și, din 2018, și în România. Peste 25.000 de angajați contribuie la succesul economic al KiK, care țintește extinderea rețelei la 5.000 de magazine în Europa. Cu o creștere anuală de aproximativ 200 de magazine, KiK se numără printre companiile cu cea mai mare expansiune din Europa.