Prăvălia lui Manuc, cel mai nou spaţiu al Grupului City Grill, aduce în centrul Capitalei produse tradiționale românești, fiind prima investiție a grupului în zona de retail. Spațiul, care se află în continuarea restaurantului Hanu’ lui Manuc, emblematic pentru București, este destinat atât clienților Hanului, cât și celor aflați în căutarea de produse tradiționale românești, preparate după rețete vechi.
Noul spaţiu are şi partea de degustare, dispunând de 45 de locuri în acest sens.
Extinderea Grupului City Grill spre zona de retail presupune un spațiu dedicat prăvăliei de o suprafață totală de 103 metri pătrați, dispus pe trei niveluri – parter, etaj și supantă, iar investiția totală în amenajarea acestuia a fost de 80.000 de euro.
Unitatea are doar românești, preparate după rețete tradiționale.
Spațiul devenit disponibil în continuarea Hanului era prea mic pentru a ne gândi să extindem restaurantul. Tocmai de aceea, știind foarte bine că zona era cunoscută în perioada interbelică pentru varietatea de prăvălii, ne-am lăsați inspirați de acest lucru și am decis să deschidem o băcănie, o prăvălie – replică a acelor vremuri, a precizat Daniel Mischie (foto mai jos), CEO City Grill Group.
Prăvălia lui Manuc funcționează ca o băcănie, comercializând gemuri și dulcețuri, mezeluri și brânzeturi, sortimente variate de zacuscă, vinuri și alte produse alcoolice, toate realizate după rețete românești vechi.
Proporția clienților străini la Restaurant Hanul lu’ Manuc ajunge la peste 50% pe timpul verii – datorită grupurilor organizate, pentru care restaurantul este un punct de atracție – dar și vizitatorilor individuali aflați în căutarea locurilor emblematice ale orașului.
Cel mai probabil ponderea celor care vor călca pragul prăvăliei se va păstra ușor în favoarea turiștilor străini, prin urmare avem în vedere extinderea ofertei de produse pe zona de suveniruri și gift shop. Însă produsele disponibile în prăvălie sunt deja apreciate de publicul local, care caută preparate autentice și delicii culinare tradiționale, adaugă spune Daniel Mischie.
De asemenea, pentru clienții locali, în următoarea perioadă produsele din oferta prăvăliei vor fi disponibile și pe platformele de livrare unde se află deja Hanu’ lui Manuc. Potrivit unui sondaj comandat de Grupul City Grill anul trecut, peste 66% dintre bucureșteni sunt fani ai mâncării tradiționale românești, iar 76% dintre intervievați au comandat în restaurant astfel de specialități în ultimele trei luni.
Despre Grupul City Grill
Grupul City Grill a fost fondat în 2004 şi operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanu’ Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill și City Café.
Din 2019, Grupul City Grill a devenit Furnizor al Casei Regale a României.
Restaurantul Caru’cu Bere operat de Grupul City Grill este cel mai cunoscut și premiat restaurant cu specific românesc din București, fiind inclus începând cu 2018 și în ghidul ghidul Gault&Millau.