Consum de post, in crestere cu 2.500%

Producatorul estimeaza vanzari de peste 45 de tone de produse de post, in aceasta perioada, cifrele fiind sutinute si de noul produs vegetal lansat de companie – Falafel, care utilizeaza ca materie prima nautul, promovand o reteta complet noua in gama de produse vegetale Agricola.
Vanzarile de produse de post cresc in volum de la o tona, intr-o luna oarecare, la peste 25 tone intr-o luna de post. Credem ca noul nostru produs – Falafel va majora consistent aceasta cifra, iar estimarile noastre arata ca vom atinge 45 de tone in acest Post al Craciunului. De altfel lucrurile confirma tendinta crescatoare pe care am planificat-o. In primele noua luni ale acestui an, volumele comercializate au crescut cu 11%, iar in valoare am inregistrat o crestere de 17% a vanzarilor de produse ready meal si semipreparate”, a declarat Lucica Benedic, directorul general al companiei Europrod.