Cel mai vechi centru comercial din Bucuresti, Bucuresti Mall, se afla intr-un proces puternic de renovare cu deschideri si renovari de noi magazine, renovare a fatadei si reconfigurarea spatiilor dedicate activitatilor de distractie.
Din aprilie, intrarea in Bucuresti Mall dinspre Calea Vitan nu mai este functionala deoarece fatada centrului comercial a intrat in procesul de renovare si remodelare. Lucrarile sunt prevazute sa se incheie in septembrie.
Procesul de renovare al fatadei implica si implementarea unui design contemporan atragator si reconfigurarea spatiilor dedicate activitatilor de petrecere a timpului liber (terase si cafenele).
In acelasi timp s-au renovat si o parte din magazine care doresc sa iasa in evidenta.
MAC – magazin cu 6 statii de machiaj profesionale si cursuri de machiaj
Recent s-a redeschis magazinul de cosmetice Make up Art Cosmetics (M•A•C) la parterul mallului.
Colectiile noi de produse si cele 6 statii de machiaj, prevazute cu lumini profesionale si scaune complet ajustabile, creaza un ambient profesional, insa relaxant in acelasi timp.
Prin politica sa, brandul nu ofera promotii, insa fiecare clienta este invitata sa descopere experienta unica a machiajului, stilului si expresiei de sine cu un make-up artist profesionist M•A•C. In plus, la orice vizita pot alege din lista de servicii gratuite: pot invata cum sa-si evidentieze o trasatura a chipului (fie ochi sau buze) sau pot sa exploreze printr-un machiaj de maxim 20 de minute produsele si tehnicile care ajuta la imbunatatirea look-ul.
Etic si Colin’s – renovate
Magazinul Etic a fost si el renovat. Noul magazin este situat la etajul intai si are o suprafata de 93 m2, un spatiu mai extins fata de cel alocat precedentului.
Noul magazin Colin’s la Bucuresti Mall are un spatiu de trei ori mai mare, avand in prezent 430 de m2.
Lucrarile de renovare si amenajare au durat 45 de zile, iar costul investitiei se ridica la 300.000 de euro.
The Body Shop – transparent in privinta ingredientelor folosite
In cadrul mall-ului s-a redeschis de asemenea si The Body Shop la etajul 1, sub un nou concept – Pulse 3.0.
Aici The Body Shop Romania aduce mai aproape de consumatorii sai povestile ingredientelor organice obtinute din toate colturile lumii cu ajutorul programul de Comert Echitabil (Community Fair Trade). Astfel, conceptul pune clientii fata in fata cu natura cosmeticelor pe care le folosesc, oferind transparenta totala in privinta ingredientelor folosite, obtinerii lor si valorii reale a produselor.
Reduceri
In perioada urmatoare, magazinele din Bucuresti Mall isi asteapta clientii cu oferte speciale si reduceri de pana la 70% la colectia de vara in magazinele partenere Accessorize, Adidas, Debenhams, Kenvelo, Mango si Sephora. La brandurile Deluxe Cards, Brands for Kids, Imaginarium, Office Shoes si Timeout, clientii pot gasi articole de vara cu pana la 60% mai ieftine.
Isi pot achizitiona haine, accesorii, parfumuri si cosmetice la preturi cu pana la 50% mai mici clientii magazinelor Aldo, Andrew’s Tie, Bata, Bigotti, The Body Shop, BSB, Camaieu, Collective, Colin’s, ECCO, Golden Point, H&M, Intersport, Koton, LC Waikiki, Lee Cooper, Marks & Spencer, Massimo Duti, Meli Melo, Mothercare, Pandora, Stefanel, Tommy Hilfiger, Yves Rocher, Z Generation. Samsonite are in oferta de sezon articole ale caror preturi sunt reduse cu pana la 50%. La al treilea produs cumparat, reducerile sunt de 60-80%.