Ursus își extinde gama prin lansarea Ursus Cooler Red Orange – un mix de bere fără alcool și limonadă cu suc de portocale roșii.

“Dinamica pieței de bere, cererea consumatorilor de produse cât mai variate cât și succesul pe care Ursus Cooler Lemon l-a avut pe piața din România, a determinat extinderea gamei cu noul Ursus Cooler Red Orange. Noul produs întregește gama Cooler și portofoliul Ursus Breweries” a declarat Ingrid Viuleț, Brand Manager Ursus Cooler.

Noul sortiment  este deja disponibil în lanțurile de comerț modern și tradițional din toată țara, precum si în locațiile de tip Horeca, în mai multe variante de ambalaj: sticlă returnabilă de 500 ml, doză de 500 ml și pachet de 4 doze.

Ursus Cooler Red Orange beneficiază și de o nouă campanie de comunicare dezvoltată sub conceptul “Chill total”.

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România și începând cu 31 martie 2017 este parte din Asahi Breweries Europe Group. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell, St Stefanus și marca de cidru Kingswood.

Despre Asahi

Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operaţiuni în peste 100 de ţări din întreaga lume, în domenii precum producţia de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare şi a produselor alimentare.

În industria berii, Asahi deţine un portofoliu diversificat, care include mărcile Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro şi Grolsch.

În 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achiziția fostelor operaţiuni de afaceri și mărci deţinute de SABMiller în Europa Centrală și de Est – care include afacerile din Republica Cehă, Republica Slovacă, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe, inclusiv operaţiunile de export din Europa şi Coreea de Sud.

Începând cu data de 1 aprilie 2017, noua companie funcţionează  sub numele de Asahi Breweries Europe Group (ABEG).