Albalact vizeaza prima pozitie din piata: Se listeaza la BVB pentru noi investitii

In 2014, producatorul a investit masiv in dezvoltarea portofoliului. Astfel compania a lansat in premiera pentru Romania primul lapte la bidon de plastic cu maner sub brand-ul Zuzu, pentru care a adus in fabrica unul dintre cele mai moderne echipamente de ambalare a laptelui in recipiente de plastic. Alte proiecte noi au fost lansate in portofoliul de iaurturi al companiei. Tot in 2014, Albalact a investit aproximativ 8 milioane de euro in modernizarea si extinderea capacitatii de productie a fabricii de la Oiejdea, din judetul Alba. Investitiile au fost gandite sa sustina cresterea companiei in urmatorii ani si sa-i consolideze pozitia pe mai multe segmente de piata.
Potrivit companiei, Albalact este lider cu brand-ul Zuzu pe segmentul laptelui pasteurizat, dar si in total piata de lapte. Albalact este de asemenea lider de piata pe segmentul untului de masa si pe segmentul smantana, cu brand-ul omonim De Albalact. Extinderea in categoria iaurt cu portofoliul Zuzu a adus compania intre primii trei producatori de iaurt din tara, iar cu brand-ul Raraul si portofoliul sau de branza proaspata de vaci, lansat acum doi ani, compania a urcat pe locul doi in aceasta categorie.
“O parte din succesul companiei Albalact se datoreaza faptului ca a existat pe piata de capital, a fost vizibila nu doar pentru consumatori, ci si pentru investitori si a stiut sa comunice corect in directia potrivita. Vrem sa crestem in continuare pe piata de capital, asa cum am crescut si vrem sa crestem in industrie, iar pentru asta avem nevoie de investitii noi. Eu privesc cu multa incredere evolutia si perspectivele Bursei de Valori Bucuresti si mai cred ca, in prezent, exista o mare dorinta a populatiei de a-si plasa banii in companii romanesti”, a declarat Raul Ciurtin, presedintele Consiliului de Administratie al Albalact.
In primele noua luni ale anului 2014, compania a raportat o cifra de afaceri de 346 milioane de lei, cu 12,7% la suta mai mare decat cifra de afaceri raportata in aceeasi perioada a anului precedent.