Lantul de cafenele Starbucks se transforma. Daca initial puteai alege dintre cateva sortimente de cafea, acum clientii pot comanda de la cafea, la ceaiuri, dulciuri, sandvisuri si, in curand,… vinuri si bere.

StarbucksConceptul de Starbucks Evenings, ce incepe dupa ora 16 cu vanzare de vin, bere si mici platouri de alune, masline si branza este implementat in mai multe tari.

Pana la sfarsitul anului conceptul va fi implementat in unele unitati canadiene.

Tot in acest an in UK, unde are 700 de magazine, conceptul a fost inaugurat in unitatea din aeroportul Stansted. Localul proaspat renovat a inceput deja sa organizeze astfel de evenimente. Meniul sau include zece tipuri de vinuri – vin alb, rosu, rose si spumant.  Planul este de extindere a conceptului in alte localuri.

Anul trecut programul era deja testat in anumite localuri din SUA- Chicago, Seattle, Los Angeles, Atlanta sau Washington oferind o crestere semnificativa a vanzarilor in acea perioada din zi.